laupäev, mai 31, 2008

Glamuuri on Hiiumaal ikka vähevõitu, Hiiumaa rokib

Neljapäeval Ferré show'l kujutasin ette, et ma olen siuke teist-korruselt-moefotograaf:

Ja laupäeval kehastusin rallifotograafiks:

Ralli vahtimine on jõmm-subkultuuris hinnatud ajaviide, pildil plätud ja pohmell:

PS. Pean ikka ütlema, et see jõmmikontsentratsioon oli Kärdlas laupäeval ikka vapustav.

Ja ühte asja peab veel rääkima, olgugi et vana eestlasedki teadsid, et kui inimene kukub, siis pole ta üldse nii šeff enam. 
Ma tulin ju maale, et esimest korda rulluiske proovida. Ja juhtus nagu juhtus - enne kui ma üldse Hiiumaale oleks jõudnud, käisin aparelli peale kõhuli. Uskusin peaaegu lõpuni, et jään püsti, aga ei jäänud. Kuigi intsident juhtus hetkel, mil kogu mass saarele vajub, oli mu põhiküsimus see, et kas püksid jäid terveks. Jäid.
Hiljem selgus, et jalad ka. Ainult sinised on.
Panin fastumgeeli peale ja jaksas naabrimehega Paargusse minna küll.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1