reede, juuli 25, 2008

„Mis selle oranži peaga nimi oli?“

Olen nüüd palju rohkem naine kui enne, sest nägin ära „Seks ja linna“ filmi, kuid Louis Vuittoni fenomen on mulle endiselt mõistetamatu.
Ei tea, kas süüdi on Kärdla kino puupingid ja Konsumi snäki- ja joogivalik, mis terve seansi krõbises ja sisises. Või et ma ei olnud koos kolme sõbranna, kontsakingade ja elamust pehmendava padjaga.
Publikuhuvi ei saanud mitte võrreldagi PÖFFi omaga, kui ma vahel umbes viie inimesega saalis kössitasin. 15 minutit enne filmi algust oli alles kolm piletit, pärast mind oli kaks. Mu kõrval oli üks kutt ja ma ei saanudki aru, miks ta seal olema pidi, sest ta mängis kogu aeg telefoniga mingit mängu.
Film mulle meeldis, sest mulle meeldib kinos istuda ja filmi vaadata. Ühtegi pisarat ei valanud ja valjusti ei naernud. Paar õpetlikku seika oli, kui õppefilmina jäi siiski nõrgaks.
Ei saa aga öelda, et emotsioone ei olnud. Tugevaim neist see, kui tuled lükati peale ja see puupingireaalsus (plätud + püksid reaalsus + üksi kinos) kaela vajus.



Kui keegi teist mulle sellise Louis Vuittoni koti jõuludeks kingib, siis ma tean, et see maksab ligi 60 000 krooni ja ma püüan selle rahaks teha ja maha reisida.

2 kommentaari:

Scandal Evka ütles ...

Selle kotiga on see värk.....see SEEE fenomen, et burkley kotti, tehakse aastas limiteeritud koguses ja peab olema järtsus selleks. Peab olema väga VIP inimene ja raha omamisest ainult ei piisa. See kott on olnud ja on kõigile kotitegijatele ja võltsijate lemmik mudel. SEE VÄIKSE VÕTME JA TABALUKUGA KOTT,....sealt see tuleb...

Kui esindusbutiiki sisse astuda näiteks võltsinguga, siis see konfinseeritakse sinult-nu nagu solvanguna või rumalusena nt, et arvati õigena olevat.

Üks fenomen ongi see, et kott on kallis ja butiiki astudes on selline haudvaikus, et ei julge paremale ega vasakule vaadata. Kotti sulle näidatakse, ise sa seal väga ei vehi sellega ja enne kuni sa ei ole kassas raha maksnud, seda ei anta sulle pihkugi.:)

Kõik see tekitbki sellise jubeda ihalduse koti järgi.

Ma raudselt kannaks seda kotti kõigega. Mis siis et kõik arvaks et see on võltsing, olekski rahulikum, et keegi ei varasta seda.

t. ütles ...

Jaa, olen kursis selle süsteemiga. Olen ka LV poes käinud, jättis täiesti inimliku mulje, võis hingata ja puha.
Ja olen ikka arvamusel, et need kotid on suures enamuses ikka päris koledad :)

UA-3498800-1