teisipäev, september 25, 2012

Perspektiiv


Kuigi ma suurt ei tea,
on vahel mõelda hea,
et oled kuskil teel.
Kuid kuhu
ei tea veel.


Kuuma päikese all
meil on hea,
meil on halb.
* * *
Muidugi ma teadsin, et lähen tööle.
Palav oli. Vunts leemendas juba esimese 20 meetri pärast, kui ma mööda Liverpool Streeti ülespoole marssisin.
Keha oli veel eelmise õhtu veinide pehmes vatis.
Valge tööpluus lehvis käe otsas.
Pea parfüümipilves.
Mul oli hea,
mul oli halb.
Noh, tundus ikkagi halb,
aga tagantjärgi ma tean, et kujutasin seda ette.
/Sydney 2011/
* * *
Jooksen mäest alla.
Kuidas on see võimalik, et mul on kogu maailma aeg ja pean ikkagi kiirustama, et minuti pealt tööle jõuda?!
Toksin jooksu pealt sõnumit, et sest ma mõtlen su peale ja ma tahan, et sul oleks hea.
Kaffee Eis, mõnus  on see kohvilõhn. Tuul on nii tugev, et pisarad tulevad silmanurka. Juustest ma ei räägigi.
Vastu tuult. Jope ei lase tuult läbi.
"Tsau, suur koer!" Ma ei tea ta nime, mul on alati klapid peas.
Mul oli hea,
mul oli halb.
Arvasin, et olen õnnelik.
/Wellington 2012/
* * *
Kuhu ma lähen?
Kas mul on hea,
kas mul on halb?
/Tallinn 2012/

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1