kolmapäev, märts 27, 2013

Kulleri kell

Ootasin pakki.
„Kui me oleme toote laost teele saatnud, saadame vastava kinnituse meilile. Kui toode jõuab Eestisse, saadetakse Sulle SMS. Järgneva 24 tunni jooksul helistab kuller ja toob toote Sinu märgitud aadressile.“

Mingit SMSi ei tulnud ja muidugi käis kuller täiesti etteteatamata ukse taga just sellisel hommikul (kell 10:12), kui olin parajasti tunniks ajaks kodust ära. Kuller ütles, et saab õhtul pärast viie uuesti tulla. Mina ütlesin, et tulgu siis viie ja kuue vahel, sest pärast seda olen jälle lennus Kedagi ei tulnud. Seitsme ajal helistas kuller, et unustas ära ja siis tuli meelde, kui bussis pakki nägi. Leppisime uue katse järgmiseks päevaks.

Hommikul 9:12 tuli sõnum, et DPD kuller toimetab paki kohale kell 11-13. Samasisuline meil oli ka postkastis. Mnjaa, meeldiv, et nii täpselt ja nii.
Ma polnud veel jõudnud ootama hakatagi, kui 10:10 oli kuller kõpsti! kohal.

* * *
Muidu vaimustun lootuvastamisest ehk Shazamist (pakaa, ümisemine ja lüürikaguugeldus!) ja olen niisama kriisis.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1