esmaspäev, oktoober 09, 2006

Mis uudist?

Unustasin end delfi naisteka toidukohatopikusse.
Seal olid nii nunnud mõtted
1) joomise ajast ja kiirusest
"4h on piisav aeg, et keegi ennast liiga purju juua ei tohiks."
"klaas veini tunnis näkku. siis tuled kindlalt välja."

2) mullivanni vajalikkusest saunasünnipäeval
"Milleks synnipaeval mullivann vajalik, mitte ei saa aru. Viimane suur pidu mul oli ka mullivann aga peale seda kui yks tore kylaline sinna oksendas ei tahtnud keegi sinna sisse ronida. Minu m6te on selline, et milleks maksta asjade eest, mida tegelt vaja pole."


Muidu on ajalehed igast koledaid uudiseid täis,
üks Hiiumaa kutt jättis naise maha (Sulo) ja teine Hiiumaa kutt suri üldse ära (Aadu).

Hehe, a reedel trehvasin ühte Hiiumaa kutti Angeli gardekas (teispool letti).

Ja isiklikus plaanis - me leibkond on nüüd kahe teeniva liikmega:)
Ja ma usun, et mingiks sügiseseks tähtpäevaks saan ma nüüd kingiks Gucci kella ja siis jõuludeks Jaguari. Mulle sobib.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1