neljapäev, oktoober 26, 2006

Kokandusminutid

Mu uus kodukas on nüüd www.toidutare.ee
Seal "teemagrupid" eelroogadest wok-toitudeni. Väga tore, et nendega kõrvuti ilutsevad ka Tupperware ja Veski Mati, need on mu lemmikteemagrupinimed.

Minu arust võiks seal olla ka meestepetmise teema ehk toidud, mille puhul võiks arvata, et nende valmistamine on olnud tõeline kunsttükk ja päev otsa pliita ääres, aga tegelt tutkit.

A tahtsin hoopis firmasisestest tähistamistest rääkida. Meil tööl on olnud moosisaia ja võileivatordi ja lihtsalt tordi ja pitsa ja muid päevi.
Keskmine sünnipäev ja lahkumine toob lauale viinamarjad ja porgandid, kringli, veini.
Kavalamad on tekitanud oma sünnipäeva puhul "traditsiooni", et pakuvad iga aasta kalasaia või toovad sõõrikuid. Mõni küpsetab ise ja teisel ema.
Mu vaieldamatud lemmikud on muidugi singirullid (need kaotavad siiski Vibe'i kohupiimatortidele, aga siis oli öö ka). Ja kui singirullid kuskil olemas on, siis on üritus juba raudpolt korda läinud.
Kõige eredamalt on aga meeles ühe alkovastase võitluse muti lahkumispidu, kui kõik pidid läbima viinajoomise kursuse. Umbes nii.

No ma kaagutan sellest seepärast, et jälle tuleb midagi välja möelda ja tellida ja kokku tassida. A mida, on ideid?

Ei, see pole veel mu lahkumispidu:)

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1