laupäev, jaanuar 26, 2008

Kikujutt

Tänavuse aasta tippsündmus oli kohe üsna alguses, kui ma unustasin (õigemini ajasin päevad sassi) ära kiku juuksuriaja, mida ma ilmatu aja ootasin ja pean nyyd olema juuksekoll. Sama ajal läks mu mac ravile ja sinna ta jäi.

Siis sündmus nr 2 - mul löigati hammas ära. Libistasin mõnda aega püreesuppe ja jogurteid ja mõtlesin, et kas alkohol on lubatud. Täna võeti niidid välja. Ja öeldi, et tuleb uus hammas panna. Mõtlesin, et näen nulle valesti, aga silmad on mul rohkem korras kui hambad. 20 000 kr. Eee.. ma saaks selle eest 6 korda lennukiga Münchenis käia, viis jalgratast, kaksjapool Ford Sierrat... Kirurg veel lohutas, et pole hullu, maksta saab kahes osas. A ikka ei tundu, et see õiglane vahetus oleks. fff-ff-fastik!

Aga head ka. Netist tellisin asju ja kõik mahtusid pähe ja jalga. Mis on paras müstika, et poes proovides ei sobi midagi ja läbi neti mitteproovides on kõik jumala okei. Onju imelik.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1