reede, september 05, 2008

Ma teile kirjutan

Eile saabus selline südantsoojendav teadaanne:

Tere,

Olen Margit, või Missi-Margit, kuidas kellelegi.
Nagu eelmine aasta öeldud sai, et kolin pealinna siis siin ma olen. Sügisest õpin Tallinna Ülikoolis Referent-toimetajaks. Juba on mult küsitud, kas olen Pärnu seljataha jätnud, siis seda ma kindlasti teinud ei ole. Seal elab mu mees ja lahku ma temaga kolimise pärast ei lähe. Pean haridust väga tähtsaks.
Soetasin kesklinna endale ilusa ja hubase korteri ja olen väga rahul.
Nagu eelmine aasta öeldud, et tallinna kolides Kasearuga kokku kolin siis tänaseks see nii kohe kindlasti ei ole.
Kirjutan kirja selleks, et Pärnus elades hoidsin igasugustest üritustest ja muudest asjadest eemale, kuid nüüd üritan siinse eluga kohaneda ja harjuda.
Ootan erinevaid ettepanekuid.
Margit.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1