teisipäev, aprill 14, 2009

Puhas elurõõm!

Sain jõuludeks Mujist tellitud hästi nunnu maitsetaimede kasvatamise komplekti.
Pärast Hortesest saadud aiandusvaimustust (mis tuleb üha jälle ja jälle, ükskord ma seal Räpinas ikkagi lõpetan!) võtsin istutamise ette.

Pakendis oli kolm väikest potikest, igas mullatablett ja seemnepakk. Tüümian, petersell, basiilik.
Mullale tuli vett peale valada ja see, kuidas coco earth seepeale paisus, on üks lahedamaid efekte, mida ma näinud olen. Ja ühtlasi tundus kahtlane, et sellise efekti sees miski kasvama hakkab.

Aga vähemalt tüümian hakkas, äge!

Homme proovin oma sushialusel kasvava aiamaa üles ka pildistada.

* * *

Mis siin ikka pildistada: ühe Hiiumaal-käiguga tegi põud mu taimeaiaga 1:0.

Tegelikult on pildiga üks lugu veel. Üks hommik tuli mul äkki ja suure uksekellalauluga - kes meil käinud, teab, kui hull laul see on. Saabus aknapesubrigaad, mida ma küll ei osanud oodata. A mis selle vastu saab olla, kui kogu korteri aknad ise puhtaks saavad.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1