reede, aprill 03, 2009

Uustöötu eluülevaade

Viimasel ajal olen elanud nagu miška, saatjateks tervisejamad, baarmanikoolitus, Via Concepti "Juhataja" Andres Heliste nägu ja kogu see Kalev Meedia ****.

Peas on mul töölepinguseadus ja ülim naivism ja siis hunnik tuult nende kahe asja vahel. Ükspäev midagi kukkus koridoris. Selgus, et kraadiklaas mu kaenla alt. Oli seal juba tükk aega olnud ja ma muidugi ei mäletanud. Siis ma veel ei teadnud, et mul ei õnnestugi enam elavhõbedaga kraadiklaasi osta, pagana euroliit. Apteegimees veel seletas et elavhõbeda oma oli palju parem ja täpsem.

Kui ma enne olin nagu sopauudiste entsüklopeedia, siis nüüd tuli isegi kellakeeramine ootamatult. Hea on olla nii.

Ja siis veel heade inimeste ja hea söögiga. Aitäh, Oliver!

Pluss veel vürtsikas inimassortii kolmapäeva varahommikust:
* See pöörane "mul on päevad ja ma olen rase" staar Valli baari filmist. Ta jõudis mulle umbes kahe minutiga seletada suure osa oma dramaatiliselt minevikust ja olevikust.
* Ferrari-jakiga kutt, kes pidi minema järgmine päev kaheks nädalaks Rootsi tunnelit ehitama ja jubedalt põdes seda tööd. Kutsus mu kinno kaevurite 3-D filmi vaatama.
* Magister-unemeditsiinimasinate uurija, kes nägi välja nagu 30-aastased inimesed 30 aastat tagasi

Ja pärast Popidioti laivi ja metsategu on mul sinikate rekord. Kui keegi mind kuskil näeb, siis ma raudselt tahan teile parimaid neist demonstreerida :)
Ja taskust pakun tükikese Kass Arturi kooki, mille komponendid me Kohila pealt kokku ajasime. Tsau!

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1