teisipäev, juuli 21, 2009

Lendav töötu

Meeleolupilt tänase vihmase päeva raviks. Parajasti mängib seal minu sünnipäevaplaat. Nüüd on jälle argipäev, mis on minu arust köige koledama sisuga sõna eesti keeles (number kaks on äng).
Külmad joogid märjal liival tegid oma töö ja ma köhin nii et korter kajab ja on tunne, et ma lähen lendu. Säärte sinikarekord vaikselt haihtub. Ego on 4. korruse laes, sest mu loomingu kohta öeldi ajakirjanduslik kuld. Ja mu pikk maasikakleit on ka väga ilus. Maasikamoos, sai ja piim on ka mmm kui head. Elu oleks kui lill ja latte, kui vaid nüüd hiiumaale ära saaks.

Paar surfilaagri mõtet veel:
* ossid olid end kavalalt lillelistesse lühikestesse pükstesse maskeerinud, aga nende liht-käsklaused stiilis "Türa, mine vittu!" (selles lauses on ju kogu akt kokku võetud!) reetsid neid ikkagi.
* Roostal oli tõenäoliselt Eesti suurim Apple'i toodete kontsentratsioon. Pühapäevahommikune kadunud asjade nimistu koosnes suuresti I-tähega asjadest.
* kui küsida naisteenindajalt topsi, siis ta nõuab sult kahte krooni. Meesteenindaja naeratab ja ütleb "palun!", rahast pole juttugi.

2 kommentaari:

liisa ütles ...

kust su kulda lugeda saab?

t. ütles ...

huh, ei julge öeldagi nii avalikus kohas siin.

UA-3498800-1