kolmapäev, detsember 05, 2012

Õnn on ikkagi rahas

Kui mul sitt tuju on, küsige mu telefoniarve kohta.
Haa!
5,26!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kui EMT helistas ja 15eurost paketti pakkus, olin nõus. "No ma ju räägin!" ütles müügitädi. Pakkumine kehtis ainult telefoni teel ja kohe pidi otsustama jne.
Selle peale aktiveerus Andrei Elisast. Et kui minek hinna pärast, siis... Tema jõudis oma pakkumistega üsna kaugele - 3 euroni, mille sees on 13h kõnesid ja pudipadi. Piiramatu mahuga internet 2.50 lisaks. Klišeedesse laskumata - liiga hea, et tõsi olla.
Miks ma siis seni kuni 30 eurtsi olen maksnud?! "Teil oli lihtsalt selline pakett!" vuristas Andrei delikaatselt.
Elisa iseteeninduses muutus mu pakett vaikselt mitteklikitavaks "Eripaketiks".

Täna tuli arve ja ikka vääääääääääääääga eriline on nüüd olla.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1