teisipäev, september 01, 2015

Solarises

"Oh, you're in deep shit!"
Tõepoolest, mul on korvis kaheksa rulli peltapaberit ja jäänud on veel poolteist tundi päeva, mille kokkuvõte on "Maailm on paras sitaauk ja eriti Hiiumaa".
Teadmata, kuhu põgeneda või kelleks hakata, pidin ma ikkagi ju alustama sellest, et läksin toidupoodi, riides nagu asotsiaal (parimas Daily Maili vaimus).
"I'm working on it!" hõiskab tüüp ja näitab enda korvi, kus on ebamäärane hulk minekul salateid, mida saavat viimasel tunnil poole hinnaga.

Päästa ei ole enam midagi, ei ole minus neid sisemisi jumalannasid. Ei no mida siin üldse päästa vaja?!
Kuulan salatisoovitusi, räägin elu mõttest ja kus Tallinnas veel midagi soodsalt saab.
Kuradi elu, vaja ikka tuta-tuta saata mulle ülevaatamiseks neid eksemplare, millest ma kunagi loobunud olen. Jumeka, musklise ja õllesena. Sitanaljad on tõesti head.
Kodus rõõmustan, et vähemasti ei ostnud ma lolli peaga majapidamispaberit.
* * *

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1