neljapäev, september 03, 2015

TERE KOOL!

Nädal enne ja pärast 1. septembrit tahaks karjuda: "TERE, ÜTE!"
Päris irooniline on näha just esimese klassi pilte – koolitee algab kohe vigaselt.
A noh, pole hullu, ütte kirjavähemärke õpitakse vist alles kuuendas klassis.
Ma olin ka sinisilmne kommunistlike propagandaraamatute lugeja ja uskusin ka umbes 30 aastat, et noor Lenin tegi kohe pärast kooli kõik kodused ülesanded ära ja põdesin, et ise venitasin alati viimase minutini.
Solarise toidupoe reklaamleht. See pood on mul nagunii praegu halvas kirjas, sest kui mul ükspäev oli arve 9.99, teatas kassiir, et kliendikaardi soodustus on nüüd augustist alates kümneeurosest arvest. Järgmine kord oli mul arve 9.85. Pagana kapitalistid! Teavad täpselt, et seal poest ei ole võimalik osta rohkem kui 10 euro eest!

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1