esmaspäev, veebruar 04, 2008

Lühised

Ma ei paku tööd
Täna helistas mulle mobiilile umbvenekeelne härra, kes pakkus end tööle.
Ta ei osanud öelda, kes just mulle helistada soovitas või kuhu ta tööle tahab. Lihtsalt pakkus ennast госпожа Oга'le tööle.
Igatahes saatis siis oma SV. Laia profiiliga õpetaja-keevitaja-ajakirjanik, kes on muuhulgas töötanud ka ametikohal „asetäitja pea toimetaja“.
Isegi eesnimi oli vigaselt kirjutatud.

Kuidas tutvuda kolleegiga?
Vaatasin, et töököögis katab lauda keegi uus nägu, kel paistab olevat sünnipäev. Soovisin õnne ja tutvustasin ennast.
„Ahah...“ sain vastuseks. „Aitäh.“

Ja unedest
"Ma nägin unes, et hommikul ärgates pärast mingit joomist olin ma sinuga ihastesse läinud kõndima ja seal maimetsa kohanud. maimets andis meile mõlemale lõuga ja pildistas kogu aeg, et pärast blogida."

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1