neljapäev, märts 01, 2007

Tallinn sulab

Täna sain bussis jalaga perse. Normaalne!

Eile bitchi-testis pidin aimama oma reaktsioone eriolukordades. Siis juba tundus, et ma olen ikka paras pehmu.

Ja täna nii oligi, lihtsalt passisin ja katsusin seda porimärga plekki tagumikul. Päris ootamatu viis külge lüüa. Ei julgenud tüli norima hakata. Lihtsalt lahkasin peas edasi igast eksistentsiaalseid probleeme a la kust tuleb tolm ja miks mõned saavad rikkaks ja teised ei saa (isegi, kui nad näevad ühtemoodi lollid välja).

Ja ma vist olen ka ikka sotsiaalne friik – ühtegi kutti ei tea neist, kes Itaalia juveeliärisid puistamas käisid.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

pane siis bitchitesti link ka, saavad teisedki end tundma õppida.

t. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
t. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
t. ütles ...

Mina käkerdasin siin, sest mul oli nii paha olla, et aju ka valutas( viiest õllest - tase!!). Nii ma kirjutasin ja kustutasin.
Seda tahtsin öelda, et jama test, ma ei progageeriks seda.

UA-3498800-1