teisipäev, jaanuar 28, 2014

Valikud

Kui ma oktoobris ennustajate juures käisin, öeldi, et elu ei pruugi kaartide järgi minna, sest ennustust saab alati mõjutada ja muuta. Armasta ennast ja tegutse.
Ma olengi siin vist ainult mõjutanud ja muutnud, sest minu arust ei ole mitte midagi täide läinud.
Kust tulevad need valikud, pöördepunktid ja inimesed mu ellu?

Et ma tutvusin Katsiga, ajal kui ma tootsin pesukausitäite viisi pisaraid?
Kuidas mul tuli üks öö mõte, et teen Austraalia viisa ära?
Kuidas ma leidsin sõbra, kes mind kättpidi edasi sikutas, kui mul olid ainult võlad ja tegutsemist kangestav hirm? Miks ma sain restorani tööle? Miks see talumatu üksindus mind Eestisse tagasi tõi ja siia on jätnud?

Vahel mängin mõtetega, et mis oleks olnud, kui neid ja mitmeid teisi seiku poleks juhtunud.
Võib-olla oleks ma kulgenud need paar aastat täiesti märkamatult, võib-olla oleks võinud olla hoopis ägedamaid pöördeid?

Kindel on siiski ainult see, et kui ei otsusta ega tegutse, ei juhtu üldse midagi.
Aga järgmised üsnagi julged ja ootamatud otsused viivad siis poolteiseks kuuks Aasiasse, kevadest Hiiumaale.

Kuhu see suunab? Millised teed see ära lõikab?

* * *

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1