reede, detsember 05, 2008

Hästi laulavad, eriti see teine*

Seal Liisi leitud kiiksunimekirjas olen mina praegu see, kes 9 korda kontrollib, et kas võtmed on kaasas ja uks lukus ja kontrolliksin ka triikrauda, kui mul see oleks.
Muidu on nii nagu tavaliselt, et tulen poest koju ja mõtlen, et mis asi see oli, mida ma sinna tooma läksin. Ja trenni minnes avastan, et puudu on veepudel, juuksekumm, plätud, higirätik, vahetuspesu ja kindad.

Muidu on kõik väga imelik. Tuuseldan ringi.
Elan nüüd nii kesklinnas, et isegi Roosikrantsi tundub nurgatagune. Peaks Rockstarsi kava välja printima, siis teaks ka, millest osa saab. Ja LoveSexMoney programmi, millal üle aia tasub ronida:)

Ei ole enam päev korraga, vaid isegi umbes kaks nädalat ja millegi suure nimel (telekas, kummut ja riiul). Õnneks jääb “Sinu saate” jaoks inspiratsiooni järjest vähemaks.

Rubriiki „Uus kogemus“ (kus on näiteks pildituks-joonud-soomlaste-karaokesedelite-täitja) lisandus käik kostüümilaenutusse, kus külastajad pidasid mind laenutusemooriks (Kas teil ajastutruud pluusi on?). A ma olin kõigest moepolitseina kaasas. Täitsa kurb oli vaadata neid mehi, kellele turundus- ja personalitöötajad olid firma jõuupeoks mingi ägeda dresskoodi välja mõelnud.


*Noorhärra selja tagant Sofia Rubina ja Anna-Liisa Supi kirikukontserdil.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

pole glamuursemat staarinime kui "supp"

UA-3498800-1