reede, detsember 19, 2008

Tarbija eri

Mõnda aega tagasi kemplesin näiteks Elisa, Rimi ja Hilfigeriga. Ja ma olen nii järjekindel, et endalgi hakkab paha. Nii väheusutav kui see ka pole, siis alati ei saagi tillist tõmmata.
* * *
Moepolitseina poes käies tahtis müüja mulle ka teksad pähe määrida. „Ma alles ostsin ühed Miss Sixty'd. Jumala ausad püksid, aga hargi vahelt on puru.“ Tegelikult ma ei suutnud meenutada, millal ma need ostsin. Aasta tagasi? Nõrgematel on „parim enne“ kindlasti selleks ajaks möödas, aga kui juba jutuks tuli... Müüja teatas rõõmsalt, et pole probleemi, neil käib iga päev õmbleja, parandame ära. „See on mõistagi meie kulul,“ lisas ta. Kohe pükstest välja ei hüpanud, kuid nädala pärast võtsin asja kätte. Väga korralik töö. Foorumi Miss Sixtyst on jutt. Aitäh!
* * *
Kui on vaja Ikeast asju tellida ja endal pole mahti koha peal käia, siis Tinko aitab. Internetist leitud jutt, et mõttetu, pool kauba hinnast tuleb peale maksta, ei vasta küll tõele. Mu kummuti, riiuli ja tumba transport läks vähem maksma, kui mul endal oleks laevapiletile ja kõigele kulunud. Ja kaup on ukse taga palju kiiremini, kui ise iial jõuaks üle lahe ära käia.
* * *
Liivalaia tänavale Hansapanga vastu tekkis nagu üleöö Comarket. Ma polnud varem Comarketis käinud, a üks säästupood vastukaaluks Westmanile kulub ikka ära (remargi korras: nädal tagasi polnud ma veel ka Check One Twol käinud ja piima-ingveri võlujooki joonud:). Üks õhtu käisin siis uudistamas. Väga hea pood! Hea kaubavalik võrreldes Säästumarketiga (see tähendab, et oli rohkem selliseid asju nagu tavapärases kodupoes Stockmannis). Uus ja puhas ka veel. Ja kuna see asub nii imeliku koha peal, pole sinna vist kunagi masse oodata.

Kommentaare ei ole:

UA-3498800-1