reede, detsember 19, 2008

Vari

Sellist vihmavarju kannaks iga päev kaasas. Ainult et ma ei raatsi seda paari tuhande krooni eest osta. Vist :) Siis vabal ajal rendin vihmastele abiellujatele välja, et kulud tasa teeniks.

Viimati oli mul vihmavari aastaid tagasi ja see jäi Hella Hunti. Kui ma sellele järgmine õhtu järgi läksin jutuga „Et hakkasin nüüd koju minema ja avastasin, et vihmavari jäi siia“ vaadati mind nagu kuutõbist, aga varjust polnud kellelgi aimu.

Ilusatel asjadel on ikka meeletult suur teraapiline toime. Peaaegu unustan, et olen teist nädalat haige ja täna on jõulupidu, kuhu ma minna ei saa.
Vähemalt elu toob mõnes asjas lahendused kandikul kätte: ei peagi mõtlema, mis mu musta mamba garderoobis vastaks dresscode'ile „valge ja pidulik“.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sul oli konkureeriv jõulupidu kallike? valge-must, see ei olnud meie pidu :(

igatsesime sind ikkagi. paid ja parane kiiresti :)

Anonüümne ütles ...

ja ma loodan et tiiu lugejad ei solvu mu udu-urli peale, muidu ei oska nimega postida

UA-3498800-1